torsdag 17 september 2009

Torsdag 17 september

Tuffaste dagen på hela veckan. Lektioner från morgon till kväll.
Sitter mycket i bilen på torsdagar. Funderar på hur folk kör. Blev omkörd av en vettvilling som tog två bilar på en gång och utsatte mötande trafik för fullständig livsfara. Det där är min största fasa.

Glad dag med många gulliga människor. Mitt jobb är det bästa på jorden. Här finns inte en tråkig sekund. Att vara cirkelledare är bland det mest omväxlande man kan tänka sig. Skilda ämnen, skilda grupper, många rara människor - kan man ha det bättre?!

Nu ska jag gå och baka nallekakor. Tittar nog på Två och en halv män medan de är i ugnen. Trist att de inte kommer igång med säsong 6 men tills de gör det får repriserna duga. Vet inte varför jag gillar det programmet. Det är fullt av märkligt kvinnoförakt och gubbsjuka men det finns något där som tilltalar mig trots allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar