måndag 28 september 2009

Söndag 27 september



Scrapdag! Jag brukar aldrig få något gjort på dessa event. Denna gång deltar jag dock i två av de tre tävlingarna, men vinner ingenting. Kul i alla fall, att sitta bland kreativa människor, med samma intresse. Mina bordsgrannar pratade mest, men verkade ha jättetrevligt i alla fall. Det är lite DET det handlar om också - att träffa folk och umgås.
När jag kommer hem är ett av mina bonusbarn här med bonusbarnbarnet som är 10. Hon är lite sur för att jag inte varit hemma så att vi kunnat pyssla. Hon får lite saker med hem så kan hon pyssla där. Jag är slut i rutan och ids inte göra någonting alls. Borde förbereda lite men är ledig måndagförmiddag så det får bli då.
INGENTING! på TV. Tittar på veckans inspelade avsnitt av två och en halv män, men.......... somnar ............. så det bandet får gå en gång till :O

Kramar på er.

PS! Och på tisdag blir det en utlottning här. Jag säger inte av vad men den som är här och kollar har chans att vinna något! Lite bilder att titta på så länge:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar