måndag 28 september 2009

Lördag 26 september

Vi scrappar mellan 10 och 15 och har hur trevligt som helst! Vi pratar om allt möjligt och det är skönt att vara med tjejer som man kan prata om allt med. Jag kunde visserligen vara mor till dem alla men det går så himla bra att prata i alla fall.
Någon scrappar barn, någon scrappar resor och jag scrappar barnbarnet just idag. Annars håller jag på med min BOM och med makens album.

Jag är hemma vid 15.30 och lagar middag - rotfruktgratäng och panerade kotletter. Det faller också i smaken! Tänk vad jag har lyckats DENNA helg!

På kvällen gör vi något som vi inte gjort på evigheter - vi spelar Bingolotto. Ja jag vet! Men nu gör vi det i alla fall. Jag är ett nummer från 500.000 jättelänge och hoppas och hoppas men nej!
Nu ligger Barnaby i videon - säkert kommer han att bli bortraderad innan jag sett honom - så har VI det i VÅR familj! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar