söndag 13 september 2009

lördag 12 september

Städade scraphörnan när jag ändå var igång - himmel vad mycket papper jag har! Borde kanske belägga mig med köpförbud några månader men det kommer ju hela tiden så mycket snyggt.
Har ni sett de senaste pappren från Graphic 45?
Är ni balanserade shoppare av scrapsaker eller har ni också något som ni bara inte kan leeeeva utan?

Jag älskar minialbum! Snabba att färdigställa, roliga att ge bort och vackra att bläddra i. Maya Road gör underbara och häromdagen köpte jag ett format som en julgran. Ska bli så roligt att färdigställa. Och barnbarnet som älskar tåg ska givetvis få ett minialbum i form av ett tåg. Håller just på med det.


Ett av mina favoriter att göra själv är det som ser lite kinesiskt ut. Man använder grillpinnar för att sätta ihop det och det blir himla snyggt.
Här har jag gjort en liten ordlista på barnbarnets första prat.







Annars tillbringades lördagen med kyckling i indisk currysås och TV. Tanken var att jag skulle se Här har du ditt liv - men jag är ingen älskare av Persbrandt så jag bytte kanal efter kidnappningen. Det blev AFV och Morden i Midsomer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar