måndag 23 augusti 2010

I helgen var jag på kurs på Scraproom. Duktiga Helena höll i den och vi gjorde två minialbum som jag strax ska fotografera av och lägga in här. De var så fina och idag på förmiddagen gick jag förbi dem där de låg på mitt skrivbord och var tvungen att stanna och titta och klappa lite på dem - jag är så nöjd med dem och jag älskar minialbum. det är en rolig present och alltid lika välkommen. De här får väl ligga här ett tag tills jag känner att det är OK att skiljas från dem :-). Kanske jag gör något åt mig själv - vi får väl se.

Jag har varit på en minisemester med lilla E - vi var tillsammans en hel vecka och ett par dagar var vi på Legoland.  När vi kom ut därifrån sa barnet: Farmor! Det har varit "ättemysigt". Åh vad farmor blev glad!
För farmor vill ju att det ska vara "ättemysigt"!
Nu ses vi inte förrän i september till födelsedagen och det gör ont i farmorshjärtat - tur att Skype finns :-)

Nu ska jag tömma mitt minneskort och fota lite så ska det strax bli nya bilder här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar