onsdag 17 augusti 2011

Bolivers album

 

 

 

 

 

 

 

 



En helg i sommar var vi på besök hos en kär gammal vän. Hon är danska och bor i Roskilde. Jag som älskar hundar kunde knappt slita mig från hennes underbara lilla pudel som heter Boliver. När vi skulle sova ville jag helst att han skulle ligga vid mina fötter men nej då - Kjell (som inte bryr sig om hundar) fick äran. Taskigt tycker jag!
Det här ska bli en present till matte nästa gång vi kommer dit! Jag har medvetet gjort det utan krusiduller - jag tror inte gamla människor är så imponerade av interaktiva sidor :)

Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Jättefina foton. Gillar enkelheten. Snyggt!

    SvaraRadera
  2. Åh, vad fint!! Clean & Simple, det är alltid snyggt! Och en liten pudel på fotona också :D Kram

    SvaraRadera