onsdag 15 december 2010

Helenas kurser

 

 



De här albumen har jag gjort hos Helena på Scraproom. Lite modifierade.... Det med de gröna hjärtana är 2009 års "Dokumentera din december" Det såg lite annorlunda ut på framsidan från början men jag hittade dessa hjärtan i blomsteraffären och tyckte de skulle passa så bra - då bytte jag också ut banden.

Det andra är årets "Dokumentera din december" Här har jag också modifierat med en liten mojäng från Tim Holtz och ytterligare ett fynd från blomsteraffären - den lilla lussekatten. OBS den mikroskopiska tomten :)

Jag använder inte de här albumen till att dokumentera min december utan jag dokumenterar julhelgen i dem - jag glömmer att ta foton varje dag från 1 till 24 och de flesta dagarna gör jag inget med julanknytning - det blir sista veckan och det är inget man kan hålla på att dokumentera varje år.
Men det är superkul med minialbum och att träffa andra och scrappa ihop!
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Åh, det var verkligen vackert..! Hoppas på mycket fint att dokumentera i minialbumet :)
    Kram

    SvaraRadera