onsdag 10 november 2010

Är tillbaka

Nej jag klipper inte fortfarande - nej jag har inte fastnat i allt klister. Fast det var nära när 16 glada ungar runt ett bord höll på att välta ett bibliotek.
Puh!
Först blev jag arg men sedan såg jag in i ögonen på en jättego liten kille och så var jag tvungen att le åt alltihop ...... Cirkus blev det, men de hade kul och gjorde album och tyckte att det blev bra - så allt sammantaget så var det helt OK.
På onsdagskvällen var jag färdig att sopas upp men då hade vi en tvådagars konferens att se fram emot så det var bara att ladda om och stå glad och pigg i dörren och ta emot.
Allt gick bra och medan jag var där var alla mina alster på en liten turné så det är först idag jag har allt hemma och bilder ska komma ikväll. Både på vad ungarna slutligen gjorde och på vad jag haft för mig mer i scrapvärlden.
Återkommer alltså ikväll.
Ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar