söndag 11 oktober 2009

Det var då värst vad det var svårt att få till bilder denna helg. :-)
Men här är nu mina senaste alster till min BOM. Lite i shabby chic stilen.
Det är vad jag ägnat helgen åt - man kan inte städa varje dag ;-).
Den första bilden föreställer min mamma - död sedan två år tillbaka. Det händer fortfarande att jag kommer på saker jag vill berätta eller fråga om. Undrar hur länge det ska dröja innan man slutar med det....


Min stil är enkel och här scrappade ju pappret sig själv nästan.


Den här bilden föreställer mamma på hemmet.
Versen på det lilla urklippet kommer från mitt gamla poesialbum.
En gång för längesedan skrev mamma det åt mig.

Här är jag och min älskade mormor Sofia.
Hon dog när jag var 14 år.
Jag tänker ofta på våra dagar tillsammans - det var där jag var när mamma arbetade.
Mormor och jag löste korsord, läste och lyssnade på radio.
Hon var tryggheten i mitt liv.



Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar